لوازم یدکی چرخ خیاطی ژانومه

تهیه و توزیع لوازم یدکی چرخ خیاطی ژانومه

لوازم یدکی چرخ خیاطی ژانومه

تهیه و توزیع لوازم یدکی چرخ خیاطی ژانومه

  • ۰
  • ۰

چرخ خیاطی

سرویس ویژه های مجله 20بافت

حتما تا حالا برایتان پیش آمده که بخواهید یک پارچه کشی را بدوزید و برای دوختن آن با چرخ خیاطی به مشکل برخورد کنید. بعضی افراد میگویند ،"چرخ خیاطی من پارچه کشی رو نمیدوزه، کاش فلان مارک چرخ رو خریده بودم و ... ". پاسخ این است همه چرخهای خیاطی قابلیت دوخت پارچه های کشی را دارند، اما فقط باید یک سری نکات را رعایت نمود تا دوخت مورد نظر ایجاد گردد.

در ادامه بانشریه اینترنتی نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی دوخت، نساجی و پوشاک زیگزاگهمراه باشید.

برای دوختن پارچه های کشی کافیست موارد زیر را رعایت کنید.

۱- سوزن چرخ را تعویض کنید و از سوزن مخصوص دوختن پارچه های کشی استفاده کنید. به سوزن مخصوص پارچه های کشی ،سوزن ژرسه دوزی ، یا سوزن سرسوخته یا سوزن سرآبی گفته می شود.

۲- بهتر است از قرقره هایی با جنس پلی استر استفاده کنید.این قرقره ها خودبخود حالت کشسانی دارند و انعطاف پذیری آن ها از قرقره های معمولی بیشتر است. در نتیجه بعد از دوختن ،وقتی لباس کشی را بپوشید و لباس در تن شما کش بیاید نخ پاره نمی شود.

۳- درجه درشتی دوخت رو روی درجه های کم بگذارید. به عنوان مثال درجه ۱ و گاهی درجه ۱٫۵ مناسب است.

۴- درجه کشش نخ را یک مقدار بیشتر کنید. نمیتوان میزان مشخصی را پیشنهاد نمود، زیرا برای چرخ های مختلف،متغیر است. برای اینکه بدانید چه درجه ای برای چرخ شما مناسبتر است، یک تکه اضافه از پارچه کشی رو برداشته و با رعایت تمام نکاتی که در مورد دوخت پارچه های کشی گفته می شود شروع به دوخت آن تکه کنید و کم کم درجه کشش نخ رو تغییر بدهید تا مشخص گردد که درجه کشش را روی چه عددی بگذارید.

۵- بهتر است از بخیه معمولی استفاده نکنید،بلکه نوع دوخت را روی زیگزاگ بگذارید و همه درزها را با زیگزاگ بدوزید.

۶-اگر بعد از انجام تمام نکات بالا مجددا چرخ خیاطی شما ،به خوبی عمل دوختن پارچه کشی انجام نداد، این بار زیر پارچه کشی و روی ماشین دوخت یک روزنامه بگذارید.

آموزش دوخت پارچه کشی

آموزش دوخت پارچه کشی

در واقع با این کار شما پارچه و روزنامه رو با هم میدوزید.

آموزش دوخت پارچه کشی

آموزش دوخت پارچه کشی

حالا خیلی آرام و با ملایمت روزنامه رو از پارچه جدا کنید. یک قسمت هایی از روزنامه بین زیگزاگ ها باقی میماند که نگران نباشید زیرا با اولین شستشو این تکه های کوچک هم از پارچه جدا می شوند.

اگر بازهم احساس کردید دوخت پارچه کشی به خوبی انجام نشده است، به جای یک لایه روزنامه از دو لایه استفاده کنید و مطمئن باشید که این مشکل حل خواهد شد.http://bayan.ir/service/blog/

  • ۹۵/۰۲/۲۱
  • ali mohebbi zadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی